CEO메시지
CEO메세지
HOME > 경부소개 > CEO메세지
'환경을 생각하는 기업 신뢰받는 경부' 확실한 핵심역량을 바탕으로 변화와 혁신으로 강력한 경쟁력을 갖춘 기업 |
|
변화와 혁신 ㈜경부는 1986년 창업이래 지난 39년 동안 수많은 시련과 역경속에서도 위기를 기회로 삼아 내실있는 성장을 거듭해왔습니다. 이제 경부는 백년대계를 완성하는 그 첫 걸음을 내딛고자 합니다. 지난 39년간 열정과 도전으로 희망의 미래를 열어온 것처럼, 변화와 혁신을 앞세워 새로이 이어갈 반세기 또한 경부의 원대한 포부를 실현시켜 나가는 희망의 여정이 될 것입니다. 강력한 경쟁력 이를 위해 경부가 추구하는 미래상은 확실한 핵심역량을 바탕으로 변화와 혁신으로 강력한 경쟁력을 갖춘 기업입니다. 회사의 근간이 되어왔던 공영(석산개발), 건설, ENT(건설 폐기물 재활용) 서비스 분야의 내실화를 통해 기업 경쟁력을 키우고, 성장 사업인 철강, 무역업 및 IT 분야를 더욱 확대, 발전시켜 초일류 기업으로 도약해 나갈 것을 약속 드립니다. 고객의 행복구현 경부는 단순히 기업이윤을 창출하는 존재가 아니라 궁극적으로 고객의 행복을 구현할 책임과 의무를 기본바탕으로 존재합니다. 변화와 혁신을 바탕으로 새로운 도약의 반세기를 준비하는 저희 경부는 고객이 바라는 행복한 세상, 고객이 꿈꾸는 미래를 열어가기 위해 힘찬 발걸음으로 최선의 노력을 다하겠습니다. |
|
'Kyung Boo is trusted a company that cares about the environment' A company with strong competitiveness through change and innovation based on clear core competencies. |
|
Change and Innovation Since its founding in 1986, Kyungboo Construction Co., Ltd. has experienced substantial growth over the past 39 years by turning crises into opportunities despite numerous trials and adversities. Now Kuungboo wants to take the first step in completing the 100 year plan. Just as we have opened a future of hope through passion and challenge over the past 39 years, the next half century, driven by change and innovation, will also be a journey of hope that realizes Kyungboo's grand ambitions. Strong Competitiveness To this end, the future vision pursued by KyungBoo is a company with strong competitiveness through change and innovation based on clear core competencies. Enhance corporate competitiveness by strengthening the public sector KyungBoo Kongyoung (aggregate development ), Construction, and ENT(construction waste recycling) services that have been the foundation of the company, and further expand and develop growth businesses such as steel, trading, and IT to become a top-tier company. I promise that we will do it. Our Vision: Realization of customer happiness KyungBoo Group does not simply create corporate profits, but ultimately exists based on responsibility and obligation to realize customer happiness. As we prepare for a new half-century based on change and innovation, we will do our best to open the happy world our customers want and the future they dream of. |